Announcement

Collapse

Belangrijk bericht

Het "Interventie-gedeelte" is enkel te bekijken na gratis registratie.

Het Hulpdienstenforum-Vlaanderen.be is ook aanwezig op Twitter https://twitter.com/hdfv en op Facebook http://www.facebook.com/groups/50070350965/
See more
See less
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Dit weekend warm daarna onstabiel

Zoals gewoonlijk zijn jullie gewend om een weersvoorspelling te ontvangen van de website noodweer.be (vooral in tijden van onweer/noodweer). Daar het de laatste weken/maanden erg druk geweest is in de ontwikkeling van een goede website heb ik deze berichtgeving even moeten staken. Nu zou alles opnieuw op wieltjes moeten lopen en zijn we zelfs beschikbaar via de mobiele telefoon / smartphone. Handig tijdens interventies om de radarbeelden te bekijken inclusief hagel/bliksemdetectie.

Probeer het maar eens uit via: www.noodweer.be

Voor de komende dagen (weekend) ziet het er trouwens niet uit. Vanuit het zuidoosten wordt warme lucht naar onze omgeving geblazen resulterend in maxima tussen 20 en 25°C. Op zondagavond zien we een eerste keer de onweerskans significant toenemen. Maandag tot en met woensdag verlopen zomers met maxima richting 25°C of net iets meer. Op deze dagen een verhoogde onstabiliteit waardoor onweders kunnen gepaard gaan met hagel, windstoten en eventueel wateroverlast. Alles details op de website daar het onmogelijk is voor iedere website waar we actief zijn een persoonlijke forecast mee te geven
    Blijf via noodweer.be online op de hoogte van onweer, hagel en sneeuwval door o.a. dagelijkse weersverwachting, eigen bliksemdetectie en weerradars.

Dag Noodweer,

Lijkt het je handig om bvb SMS'jes te kunnen uitsturen tijdens een noodweer naar bepaalde regio's/postcodes? Zo ja : laat me iets weten. Volop bezig met een volwaardige SMS gateway aan het opstellen!

Groetjes
    Kris

PS : welkom terug op dit forum, ik kijk er naar uit om terug up-to-date info te krijgen!

Comment

Working...
    X